Dag med mange oppturer!

I dag har jeg hatt en helt FANTASTISK dag! Spesielt etter skolen.

Analin og jeg fikk tatt hybelrengjøringa, noe som alltid er digg å bli ferdig med. På gospelen møtte jeg mange som jeg ikke hadde sett på en god stund - jeg bare nevner Nora Kristine, Eirik Christopher og Elin :) I dag kom også Åmot-presten, Runar, for å holde kveldens andakt, og det var så utrolig koselig å se ham igjen! Da jeg snakket med ham etter gospeløvelsen, sa han til meg (noe rundt):

Så utrolig bra å se dere igjen! Dere (Analin og jeg) har så mange gode kvaliteter - jeg er veldig glad for at jeg ble kjent med dere.

Åh, det traff meg rett inn i hjertet - jeg satte så utrolig stor pris på å høre det! Han spurte oss også om Analin og jeg ville synge i konfirmantgudstjenestene hans til sommeren, bare denne gangen ble vi spurt om vi i tillegg til å være forsangere, kunne tenke oss å synge solosanger også! Vi kunne jo ikke si nei til et slikt tilbud, hehe. Gudstjenestene er i starten av juni, så jeg får bare krysse fingrene for at det ikke er midt i eksamenstider...

Hjemme på Facebook så jeg at jeg hadde fått en 'wall post' fra historielæreren min. Det sto;

tenker du er god i fotball!...også! Anne lærer.

Statusen min på denne tiden er "syns det er HERLIG å være tilbake på fotballbanen igjen! <3" (les det forrige innlegget mitt for mer informasjon...). Gjett hvordan jeg strålte da jeg leste dette - jeg setter så stor pris på lærere som virkelig bryr seg om elevene sine; ikke bare på skolearenaen, men ellers også!

Nå er det på tide å legge seg. Gleder meg til å sove lenge! I alle fall lengre enn forrige natt (4 timer...).

Ta godt vare på deg selv! :)
~ Bella

"Being happy doesn't mean that everything's perfect; you've just chosen to do the best out of what you've got"

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!