Min dag i dag!

Dagen i dag startet med en lang stund foran dataskjermen. Det er så fælt å tenke på hvor mye tid jeg har brukt foran dataen denne sommeren! En liten grunn kan vel ha vært fordi jeg fikk meg Farm Town for noen uker siden, og ble helt besatt! Men endelig har det roet seg - jeg begynner faktisk å bli LEI av det! Også er det jo været da... Heldigvis ser det bedre ut nå enn det har vært på lenge!

Men nok om det. Jeg fikk ganske dårlig samvittighet for å ha sittet så lenge foran skjermen, så jeg begynte å lese i trafikkboken. Til tross for at mamma og pappa har mast gjennom hele sommerferien om at jeg må begynne å lese i denne boken, var dette første gangen jeg har tatt meg tid til å lese den (noe som kan være litt dumt, siden det ikke er lenge til min første kjøretime - den er faktisk på første skoledag; den 19. august etter skolen!). Jeg bestemte meg for å starte fra begynnelsen, og lese meg utover. Men boken begynte så kjedelig - med innledning, bilens funksjoner, bla, bla, bla... - så jeg ble fort trøtt. Jeg fikk lest 40 sider før jeg la boken fra meg, og tok en liten blund i sengen.

Da jeg våknet, skulle jeg ut på sykkeltur sammen med Analin, noe som ikke fristet i det hele tatt! Men jeg hadde jo ikke trent på tre dager, så det var bare å komme i gang. Vi syklet Østmodum - Sand - Ruud Kirke - videre oppover et lite stykke (vet ikke hva det heter der) - Vikersund (en ispause) - Østmodum - hjem. Da vi kjøpte is på Rema 1000, la jeg merke til en mann som drev og stappet ølbokser nedi buksen sin. Han var heller ikke helt ved sine fulle fem, der som han sjanglet bortover. Han la merke til at jeg stirret på ham, så jeg trakk blikket fort til meg igjen. Analin hadde visst også latt merke til ham, og vi begge så diskré bort der han kom seg forbi kassen usett. Altså, nå vet jo ikke jeg om han tok ølboksene med seg allikevel. Det kan jo hende han la dem tilbake, men det var i hvert fall det sprøeste jeg har sett i dag.

Da vi kom hjem etter den omtrent 4 mils lange sykkelturen, tok jeg en rask dusj før jeg skrev dette blogginnlegget. Jeg er lei for at jeg ikke har lagt ut noen bilder (jeg er jo ny på dette her!), men jeg skal huske det til senere. Resten av kvelden hadde jeg tenkt til å se en film med Analin, ellers blir det nok datasurring igjen. Sukk.

Dette ble et ganske langt innlegg! Men håper det var litt interessant. Det er jo ikke såå mye som skjer her inne på Østmodum, så man får skrive det beste ut av enhver situasjon. Ha en flott kveld! Og takk for at du stakk innom for å lese :-)

Ta vare på deg selv!
- Bella

Kommentarer

  1. og du sier at dere ikke er sporty :P Dere syklet jo 40 km forleden jo! Det er jo ganske så bra :)

    SvarSlett
  2. Hehe, alt er relativt... ;)
    Men takk! =)

    SvarSlett
  3. Hihi, må kommentere overalt, skjønner du. Lykke til med kjøretimer - det er veldig gøy! Nå har jeg bare en kjøretime igjen, og det er oppkjøring:)

    <3

    SvarSlett
  4. Bare koselig det, Annis :)
    Oi, oi, oi - lykke til da! Det kommer nok til å gå bra! :D

    <3

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!