Oppsummering oktober 2018

Månedens høydepunkt: Vinterferie i Gdansk! Det var deilig å koble ut fra bylivet og slappe av i en ny tilværelse!

Månedens nedtur: At leggstrekken skulle hindre løpingen min denne måneden også, bli forkjølet og (altfor) hektiske uker.

Månedens ord: Påskehistorie nummer 3! Jeg har ikke fått tid til å sette meg ordentlig inn i den enda, så får ikke skrevet særlig om det her, men jeg gleder meg veldig til å studere den! Håper jeg får litt mer tid i neste uke.

Månedens latterkick: Da jeg så på noen av bildene som ble tatt i Gdansk. Jeg lo så jeg gråt!

Månedens stolteste øyeblikk: å synge på høstkonsert med Kor Major for en fullsatt kirke det vi har jobbet og lagt vår innsats i denne høsten.

Månedens komplimenter:
"Men du er jo det! Du er kjempevakker!"

"Og du stråler jo som alltid."

"Jeg syns det var du som smilte mest på konserten!"

"Folk har noe å lære av deg. Jeg syns det står respekt for det du gjorde."

"Hvorfor søkte du ikke på stillingen som avdelingssykepleier? Jeg syns du kunne passet. Du er alltid så rolig, dyktig og flink til å forklare."

Jeg har dilla på: å finne hvilepuls i hverdagen.

Månedens bilde:


Hyggelig minner fra Gdansk. Den isen var rågod!!

Selv om jeg bablet i vei om at jeg måtte unne meg å slappe mer av om dagene, så funket ikke det denne uken. Jeg får begynne fra neste uke - håper jeg.

God kveld!
- Bella.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Filmstjerne for én dag!

Mammas 60-årdag!