Kos og latskap til gards

For en deilig og avslappende dag! Jeg sov i nesten 12 etterlengtende timer i natt, og jeg har nesten ikke gjort NOE fornuftig i dag - og det med god samvittighet! Det er virkelig så deilig å være her hjemme sammen med mamma og pappa igjen. Tiden har gått med med til å gå igjennom litt servise og arvede klær, og da fant jeg noen flotte skatter som jeg gleder meg til å bruke. Ellers har jeg brukt tid på å løse kryssord og at Simba skal bli kjent med og glad i meg igjen.

En vakker kjole jeg har arvet fra kusinen min. Mamma var så snill og la den opp for meg!

Simba ligger i fanget mitt! Hvilket verdifullt øyeblikk. 
Jeg har også på meg en deilig jakke som jeg har arvet fra tanten min.

I kveld skal vi se på filmen "Red" med Bruce Willis, og det gleder jeg meg til! Willis er så fantastisk stilig i filmene "Red" og "Die Hard" - filmer som jeg trodde jeg aldri ville like eller tørre å se! Men Willis gir meg en slags trygghet om at det kommer til å gå bra, det løser seg på en eller annen måte. Nå skal vi bare se hvem som får den siste finalebilletten i Skal Vi Danse (mammas og pappas lørdagsrituale). Ønsker dere en fortreffelig lørdagskveld!

- Bella.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Filmstjerne for én dag!

Mammas 60-årdag!