Trening og smoothie!

I dag unte jeg meg en liten treningsøkt i stuen! Jeg har en fast plan på hvilke øvelser jeg tar, og de holder til en treningsøkt med moderat intensitet på ca 25 min. Du kan jo se øvelsene her!

Treningsøkt!
Start: Jumping jacks - 1 min

1. Wall sit - 1 min 30 sek.
2. Push-ups (med strake armer) - 20 stk.
3. Sit-ups - 20 stk.
4. One-leg squats - 20 stk (10 stk. på hvert bein).
5. Squats (knebøy) - 30 stk.
6. Lunges (utfall) - 20 stk (10 stk. på hvert bein).
7. Triceps dips (armer på stol, kroppen foran stolen, og med rett kropp skal du bøye armene) - 20 stk.
8. Plank - 1 min 30 s.
9. Bein sidehev - 60 (30 stk. på hvert bein)
10. Rumpehev - 60 stk (30 stk. på hvert bein)
11. Rygghev - 30 stk.
12. Tåhev - 1 min 30 sek (tåhev på hvert sekund)

Jeg blir ikke supersliten, men litt varm i kroppen. Grei treningsøkt som rommer mange av musklene i hele kroppen!

Etter trening var det tid for litt energipåfyll! Jeg husker Linnie ga meg inspirasjon til en ny type smoothie, og tenkte derfor å prøve ut den. Den går litt på slump, altså ingen eksakte mål av ingrediensene. Her kan dere se hva jeg tok oppi!

Linnies smoothie!
- En hel banan.
- Litt frosne bringebær (Linnie hadde jordbær, men jeg liker best bringebær)
- Ca. 2 dl appelsinjuice.
- Blåbæryoghurt fra Nyt - smoothiens viktigste ingrediens!

Ha alt oppi blenderen til alt er ferdigblandet, og vips!! En deilig smoothie som er lett og rask å lage! For ei som har mistet matlysten i det siste, er dette et perfekt måltid!

Smoothie klar til å drikkes!

Kveldsvakt i dag! Jeg får hoppe i dusjen og hvile litt før jeg begynner reisen. Jeg hørte det nok en gang var T-bane-tull på linja i morges, og jeg håper virkelig at det har ordnet seg til jeg skal på jobb. Jeg orker ikke nok en dag med det tullet. Til slutt går innleggets siste tanker til Fernanda som skal på jobbintervju i dag. Jeg tenker på deg og sender deg mange varme tanker!

Ønsker dere en flott dag!
- Bella.

Kommentarer

  1. Haha, så gøy med både treningsplanen min og smoothien min! Du er fin og flink :)

    SvarSlett
  2. Hehe, tusen takk, kjære Linnie! ^^

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Filmstjerne for én dag!

Mammas 60-årdag!