Home for Christmas!

Nå sitter jeg på bussen på vei fra Oslo bussterminal. Jeg klarte ikke å sikre meg de første setene i bussen, så det blir nok ikke lange blogginnlegget før jeg stuper i kvalmedvale.

Jeg ville bare fortelle dere at jeg ikke har glemt bort bloggen helt, det har bare vært en del tunge eksamener. Jeg hadde ikke anelse om at det skulle bli så hardt som det ble, og jeg har presset meg noe grusomt hardt i denne perioden. Jeg har funnet ut at viljestyrken min kan være enormt stor for å legge alle de grunnleggende behovene på vent for en periode og bare fokusere på det som synes viktig her og nå. Altså der og da. Nå trenger jeg bare tid for å finne tilbake igjen til gamle vaner og rutiner.

Jeg har tre uker på å hente meg inn igjen, både av krefter, styrke og glede. Så er det tilbake på studiet. Jeg merker jeg har mye å gjøre denne ferien! Jeg må hvile. Tillate meg selv å ikke gjøre noen ting, og være fornøyd med det. For de nn ferien er det akkurat passe nok utfordring for meg.

Gosh, jeg merker kvalmen inntar hodet mitt allerede. Nå er jeg nødt til å følge med på en vei jeg knapt ser, haha. I ettermddag skal mamma, pappa og jeg på besøk til våre gamle naboer og spise pinnekjøtt! Det gleder jeg meg til! Det skal bli helt utrolig koselig å se dem igjen.

Fremover har jeg endelig mer fri, og jeg skal bli mye flinkere til å blogge! Det er så koselig at dere stikker trofast innom selv om jeg ikke har skrevet på lenge! Takk for at dere er tålmodige med meg.

- Bella.

PS: Bussjåføren tok meg som voksen, altså over 29 år!! Selv om jeg ikke merket dette før etter jeg hadde betalt og det var sure ekstrapenger jeg måtte bøte med, var det iallfall koselig at jeg iallfall ikke ble tatt for å være barn!

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!