Livets mange valg.

I dag
skulle jeg egentlig ikke
ha sittet på hybelen og gjort skolearbeid.
I dag
skulle jeg egentlig ikke
ha forberedt oppgaver til øvingshelgen med koret
som jeg egentlig ikke skulle ha vært med på.
I dag
skulle jeg egentlig ikke 
ha møtt noen venner
som det var lenge siden jeg hadde sett.

Men 
jeg tok et valg
for noen uker siden. . .

I dag
kunne jeg faktisk
vært hjemme hos foreldrene mine.
I dag
kunne jeg faktisk
vært hjelpeløs 
og måttet ligge i sengen i flere dager.
I dag
kunne jeg faktisk
ha gjenopplevd 
mitt andre store vendepunkt i livet
på treningsfronten.
I dag
kunne jeg faktisk
ha operert
det andre korsbåndet mitt.

Det er rart å tenke på at alle valgene vi har
kan medføre til stor forandring i livets gang!

Derfor
er det godt vi har muligheten
til å velge selv.


- Bella.

Kommentarer

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Filmstjerne for én dag!

Mammas 60-årdag!