Fortsatt liv i bloggen!!

God kveld, mine kjære tålmodige lesere! Det har blitt en god stund siden sist gang jeg blogget, jeg tør nesten ikke regne ut hvor mange dager det har gått, haha.

Dette blir ikke et langt og oppdaterende innlegg, det tar jeg meg rett og slett ikke tid til. Det eneste jeg vil skrive om av det som har skjedd siden sist, er fra den helgen jeg besøkte Haugetun Folkehøyskole! Ikke i dette innlegget, jeg må prøve å sette av tid senere en gang. Jeg har enda ikke tatt meg tid til å skrive om noe fra denne helgen, men jeg kan meddele at turen virkelig var verdifull for meg. Turen ga meg nemlig - sammen med mine gode venner - mange opplevelser, samtaler og råd som jeg så sårt trengte.

Ellers går skolen og studiet sine vante ganger; jeg gjør en masse skolearbeid og jeg henger fortsatt etter - men nå har jeg endelig begynt å godta det. Nå får jeg komme meg tilbake til anatomiboken! Jeg ville bare at du skulle vite at det fortsatt er liv i eieren av denne bloggen! Og at hun har det bra.

Hvis du er nysgjerrig på hva vi driver med på skolen, kan du jo gjerne ta en titt på resultatet av et lite gruppeprosjekt vi har hatt denne uken! Hver gruppe fikk hvert sitt begrep som man skulle lage en digital fortelling ut ifra. I tillegg skulle man legge ved et følgeskriv med definisjon av begrepet og en mer grundigere forklaring av den, samt finne en forskningsartikkel som omhandlet begrepet og skrive litt om den. Sett at vi bare fikk tre dager å forberede oss på, syns jeg vi fikk mekket sammen et meget vellykket produkt! Jeg er veldig stolt av innsatsen på gruppearbeidet; jeg følte alle var med og bidro, og vi jobbet godt sammen. Det var jammen godt å havne i en slik gruppe for en gangs skyld, hehe.

Gruppeprosjekt: rolleoverganger!


- Bella.

"Sometimes you don't realize the weight of something you've been carrying until you feel the weight of its release. . ."

Kommentarer

  1. Wow, så utrolig bra videofilmgreie dere lagde!! :D Jeg er imponert, den var virkelig bra!
    Jeg syns den passer veldig godt til holdningen din også, Bella :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Filmstjerne for én dag!

Mammas 60-årdag!