Moro med Disney!

Kveldens øyeblikksbilde!

For en god og slakk dag det har vært i dag (les: i går - klokken er over midnatt)! Vel, bortsett fra teatersport, da, men det er jo bare moro! Hehe, jeg husker jeg nesten gruet meg til disse timene i begynnelsen, fordi jeg var så redd for å dumme meg ut fremfor de andre i valgfagsgruppen. Likevel vet jeg at det er godt for meg å øve meg på improvisasjon, det er jo derfor jeg velger det; jeg vet jeg er altfor flink til å pugge alt på rams og kunne alt nøye detaljert og feilfritt i følge et manus. Nå syns jeg det bare er moro å drive med teatersport; det kribler så spennende i magen - på en god måte - hver gang jeg må 'opp på scenen' og kaste meg inn i en ny og plutselig setting!

Nok om det. Dagens ettermiddag har gått med til å forberede meg til lørdagens begivenheter. Jeg skal nemlig, i lag med Nadia (oi; "i lag med" finnes ikke i Bellas ordbok - det må jeg ha hentet fra dialekten fra de andre her på skolen, haha!), holde en presentasjon om Disney. Inntil i dag har jeg bare sett likegyldig på hele foredraget og bare trodd det skulle være kjipt å drive med dette, både av interne grunner og fordi det ville bli for 'skole'-ish. Men da jeg fikk satt meg inn i Disneys opprinnelse, filmene og figurene, ble alt så utrolig fengende! Det var som om jeg ble tatt med inn på en reise tilbake til 1920-årene og i tiårene etter, og jeg ble fullstendig grepet av alle de store begivenhetene som fant sted. Jeg begynte også å lese nøyere på detaljerte situasjoner, noe som for så vidt ikke gagner Disney-presentasjonen, men fordi jeg selv fant det spennende! Nå gleder jeg meg faktisk til å holde presentasjonen for resten av skolens elever på lørdag; jeg gleder meg til å vise dem hvor interessant dette stoffet er!



- Bella.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!