Lørdagens gjøremål!

Wow, to blogginnlegg på én dag; nå er jeg virkelig i hugget!

I dag har jeg vært på danseøvelse i Vikersund hoppbakke. Neste uke er det World Cup i skiflyvning, og da skal nemlig Heggen Gospel & co danse Glow-dansen sammen med Madcon på internasjonal tv!!! Fy flate, det blir så spennende, og det virker som om det kommer til å bli helt fantastisk knallbra!

I dag har jeg også bestemt meg for hva og hvor jeg skal neste skoleår: Jeg skal på musikklinjen til Haugetun folkehøgskole i Fredrikstad!! Jeg har allerede betalt innmeldingspengene, og jeg (les: mamma) skal sende inn min bekreftelse på reglementet ved skolen til mandag. Tenk det! Jeg må medgi at jeg syns det nesten er litt skummelt; nå skal jeg flytte ordentlig hjemmefra - og ikke sammen med Analin engang! Samtidig gleder jeg meg - det kommer jo definitivt til å bli utfordrende, jeg kommer til å møte mange nye mennesker og jeg behøver ikke å stresse med skolerelatert arbeid i så stor grad som jeg har gjort hittil! Jeg vet jeg har godt av dette. Jeg vet jeg trenger dette.

Nå er jeg akkurat ferdig med en slakk treningsøkt. Jeg skal på fotballkamp i morgen, så jeg tenkte at jeg bare skulle ta en restitusjonsøkt i dag. På kampen som var forrige søndag, kjørte jeg meg helt fullstendig ut! Vi vant 5-1, og jeg scorte ett av målene og la inn flere innlegg. Men etter kampen var jeg totalt nedbrutt. Jeg klarte ikke å gå ordentlig engang flere dager i etterkant! Denne uken har derfor vært hardt redusert med treninger, og de treningene jeg har hatt, har ikke vært så gode heller. Æsj, nå som jeg var i en skikkelig BRA treningsperiode og greier - det virket som om alt gikk min vei! Men det var vel egentlig for godt til å være sant.

Nå stikker jeg og dusjer før jeg legger meg. Kampen starter 14:30 på Vikersund kunstgress i morgen, og så skal jeg rett på ungdomsgudstjeneste i Åmot Kirke kl 17:00! Kanskje jeg vil se deg her?

Ha en god lørdagskveld!
~ Bella.

"The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams"

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Filmstjerne for én dag!

MUNTLIG EKSAMEN!