Økt belastning på hjemmetrening!

Nå har jeg akkurat fullført treningsprogrammet mitt, og denne gangen var det ganske hardt! Joda, så begynte jeg treningen kl. 12:30 uten å ha spist frokost eller lunsj, men jeg kom meg igjennom! Og det på rekordrask tid, tatt i betraktning at jeg har økt tid og repetisjoner på flere av øvelsene siden i sommer! 24 minutter sammenlagt - jeg hadde nesten ikke pauser mellom øvelsene! Men det er jo et ganske så variert program, så det går veldig greit. Det er altså dette som er treningsprogrammet jeg utfører når jeg snakker om rolig hjemmetrening.

Her tenkte jeg å gi en liten oversikt over øvelsene jeg gjorde i dag i forhold til utgangspunktet fra i sommer:

Oppvarming: Jumping jacks 1 min.

Wall sit (90 grader i kneledd):          1 min 30 sek             --->     2 min 30 sek
Push-ups (strake):                              20 stk.
Sit-ups:                                                20 stk                       --->      30 stk.
Knebøy (på hvert bein):                    10 stk                       --->      15 stk.
Knebøy (på begge bein):                    30 stk
Utfall (på hvert bein):                        10 stk                       --->     15 stk.
Triceps dip:                                        20 stk                       --->      30 stk.
Plank:                                                 1 min 30 sek
Bein sidehev (hvert bein):                30 stk
Rumpehev:                                        30 stk                       --->     statisk øvelse 3 min
Rygghev:                                          30 stk
Tåhev (på hvert sekund):               1 min 30 sek             --->     2 min

Nå skal jeg kose meg med en velfortjent dusj og brunsj! Ønsker dere en fortreffelig dag videre!

- Bella.
   

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!