Dagen før dagen.

Herligheeeeeeten! I morgen slår vi til med konsert, og jeg merker jeg er ganske stressa! På ekstraøvelsen kjente jeg på at jeg muligens har påtatt meg litt (for) mange ansvarsoppgaver, og jeg fikk følelsen av at jeg har tatt meg vann like over hodet nå. Heldigvis har jeg brukt dagene tidligere denne uken til å øve på sangene og solist-sangen min så det sitter, for det er faktisk det siste jeg kan tenke på nå!

Så ringte jeg sykehuset for å få siste nytt på knefronten i dag (har nesten ikke hatt fokus på knærne denne uken!), og jeg fikk vite at jeg er blitt satt opp på operasjon i neste måned (bare ikke fastsatt dato enda)!! Selv om det er dette jeg har ventet på siden i sommer, ble alt plutselig så virkelig for meg. Jeg ble grepet av et tankekaos bestående av lettelse, men også en frykt og tristhet uten at jeg klarte å beskrive hvorfor. Når konsertdagen er over og jeg kan senke skuldrene litt, kan jeg bruke tid på å reflektere mer over dette. Men akkurat nå må jeg holde fokus på morgendagen. Så får jeg bare krysse fingrene for at knærne er gode mot meg i morgen. Dette kommer nok til å gå bra, men pulsen vil være på topp hele morgendagen. Jeg bare håper jeg klarer å holde mitt fokus der hvor det skal være til rett tid på rett sted.

Sees vi i morgen?
- Bella.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!