Oppsummering februar 2016.

Lenge siden jeg har blogget ordentlig, føler jeg! Det har virkelig gått i ett i det siste! Istedenfor å skrive et langt og omfattende innlegg, skriver jeg heller oppsummering av februar, for det er det lenge siden jeg har gjort!

Oppsummering februar 2016!


Månedens høydepunkt: Det er mange! Her kan du se noen av dem:
- Da jeg inviterte til en spillekveld med noen av vennene mine her i Oslo! Utrolig koselig, moro og stas at de ville bruke fredagskvelden sin sammen med meg! Latteren hang løst hele kvelden, hehe. Dette skal gjentas!

Øvingshelg med Kor Major! Jeg fikk snakket med mange folk, og koret består jammen meg av mange flotte unge voksne! I tillegg fikk jeg for første gang prøvd meg solist for koret, og jeg følte meg beæret over å kunne være solist på den nydelige låten "Kom, Jesus, lys din fred på jord". Jeg gikk vel helt greit, og jeg fikk mange hyggelige tilbakemeldinger i etterkant. Det er jeg veldig glad for at jeg gjorde!

All tiden med Nesodden Ten Sing! Jeg har fått større ansvar i styret og som dirigent, og det gleder meg å kunne gjøre en innsats for andre tenåringer for at de skal føle seg like ivaretatt og akseptert som tensingkoret hjemme gjorde for meg!

Vielsen til min kjære venninne Anne-Marthe og Martin, og dåp av deres lille! Det er helt utrolig å tenke på hvordan vi vokser opp. Anne-Marthe, Analin og jeg som var de tullete tenåringsjentene som spilte masse artig fotball sammen, og senere hadde eventyrlige reiser til Oslo og Norway Cup som Ungdom med MOT. Det var en nydelig og rørende seremoni, og jeg er så glad i denne jenta. I tillegg fikk Analin og jeg æren av å synge låten "Engler i sneen" under vielsen deres! Jeg ønsker dem alt godt videre, og jeg håper det ikke er lenge til neste gang vi møtes igjen!

Treningsøktene! Det er en utrolig deilig følelse å merke fremgang fra gruppetime til gruppetime - og enda mer stas er det når gruppeinstruktøren også forteller meg det! Instruktøren er ei fantastisk skjønn person, og er alltid behjelpelig hvis det er noe jeg lurer på.

Det var også fabelaktig å møte biblioteket på UiO! Det åpnet for et nytt studentperspektiv! Helt utrolig, jeg er glad jeg har blitt introdusert for dette før mitt liv som student er over.

Ellers er jeg også så utrolig heldig å ha en så fantastisk kjæreste som Oddo! Han betyr helt ufattelig mye for meg. 

Månedens nedtur: Hm, vanskelig å si. Som du sikkert forstod, så har måneden bestått av utrolig mange gode begivenheter!

Månedens modigste hendelse: Det var vel da jeg var solist under låten "Kom, Jesus, lys din fred på jord" i øvingshelgen med Kor Major! Det var på en måte godt-skummelt, og jeg angrer absolutt ikke på at jeg gjorde det! Kanskje terskelen for å søke om å være solist ikke blir like høy og uoverkommelig neste gang?

Jeg har dilla på: Å ha noe å gjøre på fritiden! Og mobilspillet Flow Free.

Månedens mest spilte låter: Scarborough Faire av  Simon & Garfunkel (oftest i versjonen til Mike Masse). For noen harmonerte stemmer! Jeg er imponert, og jeg har fått på ny øynene opp for Simon & Garfunkel!

Månedens bilde: Det var vanskelig å velge ett! Jeg legger ved flere, jeg, hehe!



Outfit på vielsen til Anne-Marthe og Martin.

Bildet er tatt 19. februar, da det var nøyaktig 23 år siden jeg kom til Norge! Oddo inviterte meg ut på slags "bursdagsmiddag", hehe. Jeg liker å bruke dagen til å tenke ekstra over hvor mye varme og takknemlighet livet byr på, og til min store kjærlighet og glede vil Oddo være med å markere denne dagen sammen med meg.

Oddo tok meg altså med på en romantisk crêpe-restaurant! Det var så skjønt her, og jeg håper vi tar oss flere turer hit!

Utsikt fra Aker Brygge før jeg turer over Oslofjorden til Nesodden for nok en ny øvelse med Nesodden Ten Sing! Takknemlig!

Det har gått i ett i det siste, og jeg har vært på farten hver eneste ettermiddag/kveld denne uken og mange dager i forrige uke også, så nå gleder jeg meg til å ta en helt rolig kveld på hybelen sammen med tv-serien "Little Hous on the Prarie". Riktig god helg ønskes til dere alle! Jeg føler i alle fall jeg kan ta helg med god samvittighet!

- Bella.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Filmstjerne for én dag!

MUNTLIG EKSAMEN!