Gjenforent med Oddo!

Eyy, folks!

Nå har Oddo kommet tilbake til Oslo, og vi er gjenforent, hurra! Det er alltid så koselig å se ham igjen når det har gått noen dagers opphold.

Jeg rekker egentlig ikke å skrive noe nå, Oddo har godtatt å se en episode med "Little House on the Prarie" sammen med meg - og jeg KAN jo ikke la denne sjansen gå til spille!! Jeg har jo planlagt å få ham hektet på denne serien, hehe!

Men jeg legger ved et øyeblikksbilde med "gavene" jeg fikk av Oddo! Gaver, spør du? Etter ukens utfordringer er faktisk dette fortjent, syns jeg! Jeg kommer nærmere tilbake til dette i neste uke!

Hurra for meg! Jammen traff han på gavene også, gitt! Jammen er det vanskelig å holde sg godtefri i løpet av uken når jeg får påfyll på søndag, haha!

Lag en god uke, dere!
- Bella.

Kommentarer

  1. Åh, herlighet!! Jeg må få Steinar til å se på dette. (Vi gjenforenes ganske ofte!)

    SvarSlett
    Svar
    1. Awwe, tvillingen min!<3 Jeg venter spent på innlegg fra deg i kveld!

      Slett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Filmstjerne for én dag!

MUNTLIG EKSAMEN!