Tilhenger av OL?!

For tiden er det OL i Vancouver, og jeg skal si jeg har blitt skikkelig tilhenger av dette! I og med jeg var på hybelen i begynnelsen av OL - hvor det ikke finnes TV - ble det lite oppdatering på OL-fronten. Dessuten visste jeg ikke at jeg skulle bli så glad i OL da heller. Derimot, da jeg kom hjem på fredag, var det OL som gikk på TV'en for det meste, så jeg kunne ikke unngå å se det.

I dag da jeg var i Oslo, leste jeg en avis der det sto mye om OL. Og sannelig skal jeg si deg at det er ikke ofte jeg leser avisen og virkelig leser den! Og det var så interessant! Jeg ble enda mer oppdatert i de forskjellige idrettsgrenene, hehe...

Nok om det. Siden jeg var i Oslo i dag, fikk jeg ikke med meg så altfor mye. Jeg kom meg hjem til skiskytinga - en skuffende opptreden blant de norske utøverne. Jaja, får bare håpe det blir bedre til neste gang. Nå går superkombinert på tv'en, og jeg satser på at det vil gå bedre med Aksel Lund Svindal! Dessuten gjorde Kjetil Jansrud det veldig bra.

Ser du også på OL?

Ha en flott kveld!
~ Bella

Kommentarer

  1. Jaaaaa! OL! Siril og jeg var oppe til 4:00 for å se på OL :D

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!