Personlig rekord i å være data- og TV-slave!

Gjett hva som har preget min dag i dag - HELT RIKTIG! .... Nei, jeg er ikke stolt av det; heller tvert imot! Enda en hel dag med lite farger. Det eneste jeg har gjort i dag, har vært å spise masse (spesielt til frokost!), sett OL på tv; curling (ble lei etter en time...), kunstløp, slalom og langrenn og noen TV-serier. 7th Heaven er så fantastisk bra - programmet bringer alltid så bra budskap med seg!

By the way! Jeg tenkte jeg skulle prøve å legge ut en liten filmsnutt her angående noe som hendte i dag tidlig. I og med at mamma og pappa hadde dratt på jobb lenge før jeg sto opp, og at Analin ikke hadde stått opp enda, var jeg den eneste oppe sammen med kattene. Ved siden av meg sto det en lampe som bare slår seg på når noen tar på den. Litt fancy, sant? Uansett. Plutselig begynner den å skru seg på og av uten at jeg tar på den! Det skjedde flere ganger i løpet av morgenen, så da jeg hadde blitt vàr på dette, filmet jeg det med mobilen. Se selv!


Merkelig, ikke sant?

Take care!
~ Bella

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!