1. dag i vinterferien!

God ettermiddag, alle sammen!

Nå sitter jeg og ser tv-serier - noen som så FRIENDS i dag? Ahh, elsker denne episoden!! "You end this thing between us because I'm too whiney??" (Ross og Janice) eller fake-latteren til Chandler - "See you at work, Bing." "Not if I see you first!" Elsker dette programmet!! Det kan hende quotene ikke er helt riktige, jeg bare skrev ned det jeg husket fra det jeg så i stad, hehe.

Dagen min startet kl. 8:00 - eller egentlig 8:15; det var da jeg kom meg opp av senga... Deretter dro jeg og tok bilde av meg selv på bankkontoret i Vikersund for jeg bytte bankkort fra postbanken til DNB NOR. Så tok Analin og jeg turen til Hønefoss for å trene på Elixia. Ikke lenge etter fant jeg ut at jeg både hadde glemt igjen miljøkortet og Elixia-kortet hjemme i skolesekken - jeg mener; er det seriøst mulig?! Heldigvis gikk det bra; bussjåførene godtok det og Elixia logget meg inn.

På Elixia trente jeg styrke for de rette og skrå bukmusklene. Vi har hatt en del basisøkter med breddeidretten, og da fant jeg rimelig fort ut at disse stedene virkelig trenger å bli trent! Nå fikk jeg trent disse partiene og slapp å ha alt prestasjonspresset på meg. Dette var en trening med karakter 6!

Hjemme sto jeg for matlagingen; Indisk kylling-greier med ris. Det ble utrolig godt, og jeg er stolt av meg selv! Jeg er nemlig ingen kokk i det hele tatt - en gang klarte jeg til og med å lage mislykket ris - jeg mener; er det seriøst mulig?! Hehe. Dagens middag, derimot, ble kjempevellykket; til og med Analin tok to porsjoner! .....

I kveld hadde jeg SÅ gledet meg til fotballtrening, men 'it turns out' at det ikke er trening i dag. Flate, eller. Men det er trening i morgen, så jeg håper det blir noe av da i alle fall.

Ha en strålende kveld!
~ Bella

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!