UKM + nytt sangoppdrag!

Har jeg fortalt at Analin og jeg skal ha et innslag på UKM (ungdommenes kulturmønstring)? Vi skal synge vår selvskrevne sang - He Will Forever Last. Nå begynner vi å mekke på en 2. stemme til meg, og det går jo for så vidt bra!

I helgen kommer onkel og tante helt fra Oslo på besøk! De skal overnatte, og jeg gleder meg fantastisk mye til å se dem igjen! På søndag har Analin og jeg fått et nytt sangoppdrag; i dåpsgudstjenesten til prestens barnebarn. Vi skal synge In The Light og He Will Forever Last. På denne gudstjenesten skal onkel og tante komme å høre på. Åh, som jeg gleder meg. Dessuten er det en ære å få synge i denne gudstjenesten. Arild har omtrent ikke snakket om noe annet enn sitt nye barnebarn, og da han spurte om vi ville synge, kunne jeg ikke stort annet enn å stråle av stolthet - eller hva man kan kalle det, hehe.

Vi får tilbake terminkarakterene til fredag, og jeg er sikret to 6'ere (fransk og idrett og samfunn). Jeg får 5 i det faget jeg fikk 6 i fjor (treningslære), men jeg håper jeg klarer å reise det til en 6'er til sommeren i og med det er et avsluttende fag. Ellers blir det ymse av 5'ere og 4'ere - er ikke helt sikker på hva jeg får i de forskjellige fagene.

Dette var en liten oppdatering! Jeg skulle ha skrevet bedre, men jeg er så sliten... Jeg har nettopp hatt besøk av mamma, pappa og Iselin som middagsgjester på hybelen, og det er virkelig lenge siden jeg har spist og ledd så mye som jeg gjorde da!

Hvordan har du det for tiden?

Vi skrives!
~ Bella

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Filmstjerne for én dag!

MUNTLIG EKSAMEN!