Helg - tid for å slappe av!

Åh, jeg har det helt fantastisk akkurat nå! Jeg overlevde denne uken, med to prøver, en innlevering, en fremføring og en glose- og verbtest i fransk. Jeg vet ikke hvor bra det gikk, men det får gå sin gang... Nå kan jeg endelig slappe av!

I dag sov jeg til halv to - og det sier jeg dere; jeg er ikke av den som sover så lenge! Iselin, en av mine beste venner og nærmeste nabo, overnattet, og vi spiste frokost mens vi så filmen My Cousin Vinny. En utrolig bra og morsom komedie; en film jeg virkelig likte, og jeg anbefaler deg å se den!

Nå sitter mamma, Iselin, Analin og jeg og ser på Grand Prix etter å ha spilt Mario Party på Nintendo 64. Aww, minner, altså - det er så gøy!

Har du Nintendo 64? Har du spilt Mario Party?

Ha en flott helg!
~ Bella

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Filmstjerne for én dag!

MUNTLIG EKSAMEN!