So little time, soo much to do...

Hei igjen! Nå begynner det å bli en stund siden jeg har blogget.

Jeg kan ikke heller tro jeg får blogget så veldig ofte fremover heller - det er så utrolig mye å gjøre på skolen for tiden! La meg forklare:

* Matteprøve neste fredag!
* UKM neste søndag!
* Idrett- og samfunnsprosjekt; skriftlig innlevering + muntlig fremføring neste mandag!
* Lage en dans i aktivitetslære - fremføring for klassen i uke 6, tror jeg...
* Gyminstruktør for 6. klassinger i denne uka + 5, 6 og 9 (skal evaluere andre klassekamerater i to av disse)
* Bilteorien må bli gjort så fort som mulig! Må også komme i gang med øvelseskjøringen også.

Alt dette burde jeg ha gjort innen tre uker!

Karakterene kommer ikke før i morgen, og skal si jeg er spent. Jeg er fortsatt ikke sikker på hva jeg får i noen fag.

Jeg får gjøre litt lekser. Vi har friminutt nå, etter å ha hatt dans i gymmen. Jeg skal prøve å skrive snart igjen.

Ta vare på deg selv!
~ Bella

"That which does not kill us, only makes us stronger"

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Filmstjerne for én dag!

MUNTLIG EKSAMEN!