Oppsummering mai 2018

Månedens høydepunkt: Åå, det er så mye!! Det har vært en helt fantastisk måned!
- Larvikstur med Farris Bad, omvisning med Magnus, Bøkeskogen og koralfrokost!
- Pinsens hjemreisehelg med bursdagsfeiring og vannkrig!
- Strålende og varmt vær!

Månedens stolteste øyeblikk: At jeg stadig tar grep i mitt eget liv for at jeg skal ha det bedre selv. Og da koret mitt sang på arbeidsplassen min! I tillegg sang vi sangen jeg har vært solist på! Det ble en koselig sangstund.

Månedens ord: Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.

Månedens modigste øyeblikk: At jeg tar meg selv på alvor. Setter grenser for meg selv. 

Månedens latterkick: Da Linnie fortalte om sin pinlige og sykt tilfeldige møte med Christian fra Norway Cup da vi jobbet på MOT-standen for noen år siden! Åå, herlighet, jeg lo så jeg gråt!! Selv i dagene i etterkant da jeg tenkte på historien hennes, gliste jeg for meg selv. Det er helt fantastisk!

Månedens ord: Samtalen om at livet ikke bare er trening. Det gikk opp for meg at trening er ikke alt. Det er viktig, men livet byr på så mye mer enn det! For en deilig åpenbaring. Takk.

Månedens komplimenter:

"Det er så viktig at det er varme, gode mennesker på jobb for de gamle i dag, og jeg er sikker på at du gjør en stor forskjell for mange!"

"Hvis du er god venn med vedkommende, så ser jeg på det som et kvalitetstegn."

Jeg har dilla på: Å ha på meg kjole og skjørt! Jeg har jo egentlig aldri vært noe kjole- eller skjørt-menneske, kun shorts eller bukser. Først nå i det siste har jeg brukt mer av disse antrekkene, og jeg ser jo at jeg har jo mange fine kjoler og skjørt i skapet som har blitt nedstøvet. På tide å hente dem frem i lyset igjen!

Månedens bilder:

Den eventyrlige Bøkeskogen i Larvik! Jeg ble virkelig bergtatt!

Vannkrig hjemme til gards! Her prøver Stig og jeg å unngå Linnies kalde vannstråler!

- Bella.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Filmstjerne for én dag!

Mammas 60-årdag!