Påsken 2017!

Heisann! Nå tenkte jeg å skrive et lite innlegg, krydret med de flotteste bilder, fra påsken!

Påsken var virkelig helt nydelig! Jeg ankom Vikersund, hvor Iselin og Linnie møtte meg (les: jeg møtte dem), og vi satte oss ned på det eneste åpne spisestedet i sentrum, hehe. Det var skikkelig koselig å møtes alle tre igjen! Jeg ble med Iselin hjem hvor jeg fikk sett igjen hele nabofamilien! Ja, for de kommer til å bli naboene mine uansett hvor langt unna de flytter. Jeg fikk spilt Vildkatten, et utrolig gøyalt spill, sammen med Petter, en venn av ham og Iselin. Jeg hadde det så bra! Det var skikkelig godt å være sammen med dem igjen.

Samme dag som jeg kom, så hentet jeg Oddo i Hokksund. Selv om det bare var noen dager siden han forlot meg i Oslo, var det utrolig godt å se ham igjen! Og gjett hva han hadde med til meg?!? Et påskeegg fylt med godteri!! Ååh, det var skjønt! Han hadde til og med vært nøye med å plukke ut det som jeg liker - og det er ganske godt gjort da han har totalt ulik smak fra meg! Jeg er virkelig heldig som har så flott, kjærlig og omtenksom kjæreste som ham!

Tid for den årlige påskelunsjen! Eller i alle fall den "fra nå av"-tradisjonelle påskelunsjen på det lokale hotellet! Utrolig koselig! Jeg er virkelig velsignet med så mange fantastiske og gode mennesker rundt meg!

 
Jada, det er ferie, og da skal man få lov til å slappe av og lade opp kreftene igjen! Med ustelt hår, koseklær og alt det der. Det som jeg alltid gleder meg til når jeg kommer hjem igjen, er å få kost med kattene igjen - de er jo nesten som levende kosedyr! Eller rettere sagt: at jeg får tvunget meg til litt kosetid med dem, hehe. Herlighet, noen mindre kosete katter enn disse må man virkelig lete lenge etter!

Vel, som skrevet: Vesla blir værende oftest bare i noen sekunder i fanget. 

Heldigvis har vi to katter, så da får jeg et nytt forsøk! Simba er i noe mer kosete enn Vesla.

Neida, ikke noe hell der heller.

Haha, Oddo er jo artig når han ville ta bilder av alt dette. Jeg vet jo at jeg har forbedringspotensiale når det gjelder å dokumentere livet mitt. Her er vi på vei ut for en liten luftetur!

Denne påsken har jeg hatt stor trang til å spille brettspill med familien! Vi har fått til å spille Rummy, en rekke kortspill, terningsspillet 10 000 og det nostalgiske Memory! Memory handler om å finne to og to like bilder. Det var utrolig gøy!! Vel, i hvert fall for noen, hehe. Det var så koselig da Oddo utbrøt i en reaksjon som uttrykte frustrasjon, men likevel også at han var imponert, da jeg fant to nye like bilder - fire ganger etter hverandre! Det gjelder å sette huskeknagger på de forskjellige bildene: vi har jo blant annet "ut på tur, aldri sur", "Josefine" og "fargerikt pappteater". Det er sikkert over 15 år siden jeg spilte det sist, men likevel kjente jeg igjen bildene da jeg så dem!

På påskeaften kom Steinar og Linnie på besøk til gards, og det var skikkelig fint! Jeg syns vi er en så god gjeng! Litt tid for kortspillet Tress & Flush var obligatorisk, det hører jo med når vi samles slik! Jakken jeg har på meg fikk jeg av mamma'n min, og jeg likte den veldig godt! 

En god påskehilsen fra tvillingene!

Nå venter jobben meg om halvannen time. I kveld kommer Aleksander hit og skal overnatte hos oss til i morgen. Det blir koselig å se ham igjen!

- Bella.

Kommentarer

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Filmstjerne for én dag!

Mammas 60-årdag!