Hjem for påsken!

Åå, jeg er så glad!!! I dag drar jeg hjem til min kjære familie, og jeg gleder meg så utrolig mye! Jeg tar Bergenstoget som stopper i Vikersund, hvor jeg møter gode Iselin og Linnie, og vi skal lunsje sammen! Åå, hvor koselig det skal bli å se igjen Iselin - i Vikersund!! Og senere i kveld kommer Oddo også (henter ham i Hokksund senere i kveld), og det skal bli så innmari godt å se igjen han også!! Nå blir det jammen påske på Bella også!

Hvordan det gikk med transport til og fra jobb etter alt T-banetullet på linja (les: T-banene innstilt fra Stortinget til Majorstuen, men siden ikke ruter la til ekstra alternative ruter, ble alt bare kaos), spør du? Det gikk SÅ bra!! Jeg har ei fantastisk kollega som bor ikke så langt fra meg, og hun kjørte bil! Til min store gledelige overraskelse jobbet vi (nesten) likt både på torsdag og onsdag, og jeg fikk skyss både til og fra jobb! Jeg må være verdens heldigste jente!

Nok snikksnakk! Jeg får hive på meg klær og begynne reisen hjemover igjen! Jeg ønsker alle en nydelig og velsignet påske!

Øyeblikksbilde.

- Bella.

Kommentarer

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Filmstjerne for én dag!

MUNTLIG EKSAMEN!