Always right here.

I kveld fikk jeg besøk av skjønne T-Char! Hvor godt det var å se henne igjen! Hun ga meg til og med en vertsgave! Nydelige roser som jeg klippet til og puttet i karaffelen min.....på tide å investere i en blomstervase? Hehe. Vi snakket lenge sammen og oppdaterte hverandre om livene våre. For ei flott venninne jeg har! Jeg merker jeg beundrer hennes styrke i livet. Vi avsluttet kvelden med å se noen episoder av vår elskverdige serie "Smash", og det var så moro å se på serien igjen. Vi fikk sett tre episoder før hun tok turen hjem igjen. Takk for et koselig besøk, T-Char! Jeg er så glad i deg.

Den vakre rosebuketten jeg fikk av T-Char!

Etter den noe dramatiske hendelsen som inntraff i går, kjenner jeg meg på den sårbare siden i kveld. Alt er bare bra med meg, men jeg merker at det skal bli godt å møte familien min i morgen og dra hjem sammen med dem. Man finner mye trøst i musikkens vide verden, og jeg tyr til Kevin Kerns nydelige låt "I am always right here". På Kerns mirakuløse måte fyller han den sarte stillheten som brer seg utover hybelrommet mitt med gode og varme følelser. I kveld var akkurat en slik kveld hvor det var godt å lytte til hans melodier før jeg går natten i møte.

"I am always right here" - Kevin Kern.

- Bella.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Kom til Jesus!

MUNTLIG EKSAMEN!