Hektet på Disney-sanger!

I løpet av de siste dagene har jeg blitt hektet på å høre på Disney-sanger av kjente klassikere. Analin og jeg har sendt hverandre noen youtube-lenker, og sammen har vi mimret tilbake til gode gamle da'r, hehe. Men det er noe annet jeg også vil trekke frem med disse låtene. Hver gang jeg hører på dem, merker jeg at jeg blir fylt med så mange gode følelser inne i meg! Jeg får følelsen av at jeg klarer alt - ingenting er for vanskelig for meg. Det er egentlig veldig spesielt og merkelig i grunn, men jeg blir så lykkelig av denne type musikk!

Jeg tenkte å legge ved favorittene mine her. Du kan sjekke dem ut hvis du vil og se om du også blir like glad av å høre på dem som jeg!

Lion King 2 - We Are One (norwegian)

Lion King II - One Of Us (norwegian + subs)

Mulan - I'll make a man out of you

Jeg rekker ikke å legge ved flere lenker, jeg skal dra og besøke onkelen og fetteren min nå (tante skulle bort denne helgen)! Men her er det bare å fortsette og mimre videre, har du noen gode Disney-sanger, så bare si ifra! Jeg er faktisk helt nødt til å se en Disney-film igjen snart!

- Bella.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!