Dagens refleksjon.

I skrivende stund befinner jeg meg på banen som skal ta meg med til min kjære André. Ganske risikabelt i grunn med tanke på den evinnelige reisesyken min, men jeg tar en sjanse. Jeg fikk lyst til å dele dagens refleksjon og tanke med dere.

I dag har jeg vært hos onkel og fetter. Siden det var fint vær, valgte onkel og jeg å sette oss ut på verandaen, og mens hver av oss var pakket inn med klær fra topp til tå, nlt vi solens varme stråler. Da vi satt der kunne jeg ofte merke den kalde vinden som trakk seg stadig lenger inn gjennom klesplaggene mine. Jeg merket hvordan vinden kom og hvordan den forsvant, og det fikk meg til å tenke: hva skjer med vinden etter at den har passert meg? Jeg regner med at den fortsetter videre i retningen den møtte meg, men hvor lenge? Hva bestemmer når vinden slutter og hvordan? Kan en vind bli borte? Hvis ikke, hvor blir den av? Jeg fant i alle fall dette som noen spennende, og det hadde vært veldig moro om noen hadde svar på mine spørsmål!

Vel. I løpet av dagen har jeg rukket å komme tilbake til sentrum, trent, sett siste episode av "Alt er liv" (blitt helt hektet, hehe), gjort ferdig mitt utkast av teoridelen til gruppeeksamenen og sendt det til se andre, før jeg nå er på vei til min kjære. Da skal vi spise middag og kose oss med en film (det er i alle fall planen, hehe...får håpe jeg ikke ødelegger denne gangen også). God søndagskveld!

- Bella.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!