Tid for smoothie!

Nå sitter jeg på kjøkkenet, nydusjet etter en liten og fin løpetur ute i mørket (hadde selvfølgelig på meg refleksvest!), og koser meg meg et glass hjemmelaget smoothie. Utrolig digg!


Jeg har ikke noen spesiell oppskrift på min smoothie; jeg bare heller oppi noe, hehe! Det kommer jo også helt an på hvor sulten jeg er. Likevel kan jeg gi deg grovoppskriften:

* En liten mengde frosne bringebær
* En banan
* Litt yoghurt (mango/banan)

Jeg pleier å bruke frokostjuice istedenfor yoghurt (jeg la merke til at smoothien ble ganske mye tykkere enn den vanligvis pleier å bli nå), men vi hadde det ikke i kjøleskapet. Jeg vil nok anbefale juice istedenfor yoghurt.

Har du noen oppskrifter på smoothies?

Take care!
~ Bella.

"Being happy doesn't mean that you're perfect. It means that you've decided to look beyond the imperfections"

Kommentarer

  1. Nam, smoothie er såå godt :D
    "Being happy doesn't mean that you're perfect. It means that you've decided to look beyond the imperfections" Sant!
    Liker at du skriver sånn i slutten av innlegg :) Ha en fortsatt fin dag :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Filmstjerne for én dag!

Mammas 60-årdag!