Sliten!!

Nå er jeg helt sykt sliten! Det har vært en lang og hard dag i dag. Jeg har nettopp ligget som en slakt i sofaen i en time - ikke fordi jeg kjeder meg og ikke har noe annet å fordrive tiden med, men fordi jeg rett og slett ikke orket å gjøre mer fornuftige saker.

Kl 9:15 skulle jeg kjøre Nikolas og Analin bort til Nikolas. De skulle nemlig i en eller annen slalombakke. Da jeg fikk sluppet dem av, og kjørte jeg selv av sted til Hønefoss. Jeg skulle nemlig trene på ELIXIA!

Kl. 12:45 var jeg i gang med treningsøkten. Jeg startet opp med utholdenhet i 60 min på mølle, deretter styrke i andre 90 min (jeg vet jeg burde trene styrke før utholdenhet, men jeg har ikke motivasjon til det). De resterende 30 minuttene jeg hadde igjen før jeg hadde trent i hele TRE TIMER, brukte jeg til uttøying og nedvarming etter oppvarmingen og etter hele økten, noe som er viktig med tanke på å fremskynde restitusjonen - jeg har nemlig tenkt til å trene litt i morgen også, hvis kroppen blir med meg.

Da jeg kom på hybelen spiste jeg litt mat, oppdaterte treningsdagboken min, pakket sammen sakene mine og dro hjem igjen. Kl. ble 18:00 da jeg kom meg vel hjem, og da spiste jeg middag (den herlige laksen à la mamma og pappa!) før kroppen min fant veien til sofaen i stuen.

Jeg hadde egentlig tenkt til å gjøre skolearbeid i dag, men jeg vet ikke om jeg orker det. I tillegg til at jeg er sliten i hele kroppen, er jeg også trøtt siden jeg stod opp tidlig i dag. Derfor tenker jeg at jeg bare slapper av nå, legger meg tidlig, og begynner med skolearbeid i morgen. I morgen skal jeg forresten også ha min første dag på jobb! Jeg gleder meg masse, samtidig som jeg er utrolig spent. Hm, kanskje jeg ikke rekker trening i morgen i det hele tatt? Vi får se. Ahh, nå gleder jeg meg til sengetid!!

Take care!
~ Bella.

Kommentarer

  1. Hørtes ut som en slitsom dag! Du er så flink til å trene at det er sykt! Masse lykke til på jobb i morgen, det blir nok artig :D

    SvarSlett
  2. SV: Så bra du syns det. Gleder meg selv, veit ikke helt hvordan jeg vil ha det enda, så tar nok litt tid!
    Ah, så koselig å høre! Jeg er også alltid innom å leser din blogg, for det om jeg ikke alltid kommenterer. :)
    Håper vi snart ses igjen!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Filmstjerne for én dag!

Mammas 60-årdag!