Redusert bloggtid.

Hei og hopp!
Nå har jeg akkurat kommet hjem fra en FANTASTISK herlig fotball-cup i Moss!! Jeg vil gjerne fortelle om denne cupen, men det er ikke det dette innlegget skal handle om.

Nå er det blitt en stund siden jeg har skrevet, og det beklager jeg. Men jeg har funnet ut at jeg faktisk ikke får så mye tid til å blogge fremover. Med jobb som er hver mandag og annenhver onsdag (sikkert oftere også hvis jeg plutselig skulle bli spurt hvis noen er syke) som starter rett etter skolen, fotballtrening hver tirsdag og torsdag, og gospeløvelse hver fredag. Skulle jeg få noe fritid (f. eks før fotballtrening), må jeg bruke den til skolearbeid eller for å ta igjen søvn. For ja, jeg kommer til å få ganske redusert med søvn siden jeg må sove hjemme så godt som hver hverdag (jobben og treningene er i Vikersund-området). 8 timers søvn hver natt?? Det kan du drømme om.

Jeg har jo fri annenhver onsdag, og da tror jeg at jeg vil oppholde meg på hybelen. Denne dagen tenker jeg at jeg må få til en treningsøkt på ELIXIA med tema skadeforebyggende for beina. Det får jeg jo ikke tid til så mye ellers. I tillegg vil jeg få til flere egentreninger (utholdenhet og skadeforebyggende for bein), så jeg har tenkt til å bruke matfriminuttene (hvis det ikke er så mye å gjøre på skolen) til også å trene på ELIXIA. Nå som jeg trener for fullt (så lenge ikke smerter eller skader inntreffer) med fotballaget, og jobber i tillegg - som også overlapper treninger - får jeg ikke mye tid til egentreninger, og det trenger en med en slik kropp og med slike knær som mine.

Jeg skal derfor fra nå av kutte ned på tv- og databruk, og heller gjøre ting som gagner meg best. Jeg vil så gjerne få dette til å funke! Og jeg både tror og har på følelsen av at jeg kan klare det hvis jeg bare vil!

Ha en strålende uke!
~ Bella.

Kommentarer

  1. Vi må finne på noe snart igjen. Så kan du blogge om det :D

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Filmstjerne for én dag!

Mammas 60-årdag!