Bellas røst i en Disney (princess)-medley!

Hei, kjære verden!

I det siste har jeg hengt mer på Smule, altså musikk-appen jeg bruker for å ta opptak av sanger som jeg synger, og jeg har spilt inn en del sanger jeg er blitt ganske fornøyd med! Denne gangen vil jeg dele en -- trommevirvel -- Disney (princess)-medley! Jeg hørte gjennom den et par ganger for å høre hvilke sanger som var med, samt hvordan jeg best mulig kunne synkronisere stemmen min med hun jeg skulle synge med. Deretter spilte jeg den inn! Den varer jo i underkant av 7 minutter, så gadd ikke å ta den opp så mange ganger til jeg ble fornøyd. Resultatet ble jo ikke så verst, syns jeg!

Trykk i linken nedenfor for å høre Disney Princess Medley fremført av meg og ei annen dame med en utrolig nydelig stemme (for dere som lurer, er jeg stemmen som ikke starter medley'en)!

DISNEY PRINCESS MEDLEY:

Ønsker dere en nydelig helg!
- Bella.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Filmstjerne for én dag!

MUNTLIG EKSAMEN!