Jeg er Hans øyensten!

Etter flere følelsesladde dager har jeg endelig kommet til et punkt hvor jeg kan senke skuldrene. Jeg var også på Suppe og messe i ettermiddag, og det var så koselig! Mange kjente ansikter møtte opp, og det gledet min lille sjel! Dagen kunne ikke ha endt bedre.

Og disse ordene rører mitt hjerte mer enn noe annet:

Jeg skal være helt trygg på at jeg er så absolutt ikke en skuffelse for Gud. Han er tvert imot veldig stolt av meg og vil at alle skal få vite at jeg er Hans elskede datter. Han vil rope det ut: Anabel er min! Han gleder seg over meg og fryder seg over meg, jeg er Hans øyensten!

Er det ikke helt utrolig? Tenk det! Tenk at Gud er så glad i meg! I meg!! Åh, jeg blir så rørt at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Kanskje ikke det beste å blogge når man er så følelsesladet, men nå som jeg gjør det, kan jeg jo likevel dra den ut! Tusen takk. I natt kan jeg legge meg lykkelig.

- Bella.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!