Langhelg hjemme i Modum!

Hurra hurra, som jeg elsker adventstiden!

På lørdag som var, var jeg hos Linnie på innflytningsfest. Det var utrolig koselig å se igjen Linnies kjære FHS-venninner, og moro å være i sosialt lag med alle som kom. Det ble rom for både prating, quiz og brettspilling. De rolige festene er ofte de beste festene! Vi spilte både Fantasi (som jeg faktisk følte meg som en god ressurs for laget mitt!) og Alias, og til alles overraskelse var lagene såpass jevne at det ble uavgjort på begge spillene! En vellykket fest som jeg er glad jeg fikk være med på!

Oddo og jeg venter på å bli hentet i Hokksund!

Helgen videre gikk med til å være hjemme hos mamma og pappa. Åh, hvor deilig det er å komme hjem igjen! Her får jeg virkelig roet ned og hvilt pulsen min, noe jeg merker er viktig i min travle og ikke minst stressende sykepleierhverdag. Mamma og jeg oppdaterte snapchat, så vi hadde noen artige latterkuler i løpet av helgen! Her kan du se mitt tapre forsøk på å synge "Joy to the World" med hunde-ansikt!


På mandag  fikk jeg skikkelig tvilling-tid med Linnie!! Åh, hvor ubeskrivelig deilig det var, og hvor godt dette gjør for meg. Vi snakket langt om lenge, så en koselig (nei, trist...) julefilm, og bare koste oss i hverandres nærvær (og en haug med julesnacks, hehe..). Du er god, du, Linnie, og jeg er så glad i deg!

Linnie og jeg klare for julefilmen Jack Frost!

Nå får jeg krype til køys. Sengen (les: Oddo, hehe....intern) roper etter meg, så jeg får gi etter. Klokken er halv tolv, og jeg er for én gangs skyld trøtt allerede så tidlig etter kveldsvakt!

God natt, verden!
- Bella.

Kommentarer

  1. Så fint å lese om helgen! Jeg hadde det skikkelig koselig også!! ��
    Glad i deg også, Bella mi! Men neste gang skal vi se en litt mer upbeat julefilm ����

    SvarSlett
  2. Så fint å lese om helgen! Jeg hadde det skikkelig koselig også!! ��
    Glad i deg også, Bella mi! Men neste gang skal vi se en litt mer upbeat julefilm ����

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha, Linnie!! Neste gang blir det Polarekspressen! <3

      Slett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!