Julestemning i leiligheten!

Nå har jeg satt på klesmaskin og jeg har hengt opp klær,
og jeg har laget pepperkaker på kjøkkenet her.
Og gavene er pakket inn - klar for å sendes hjem
Så blir det jul på gården slik som jeg kjenner den!

Vel, ikke alle gavene er pakket inn. Det tar litt tid når man vil gjøre litt ekstra stas på dem! Dessuten mangler jeg noen gaver også. Men jeg er veldig fornøyd med gavene som er ferdige hittil!

Julegaver!

For noen dager siden lagde jeg pepperkakedeig, og i dag tok jeg meg tid til å lage pepperkakene! Wohoo, det var julekoselig og gøy! - selv om det ble i mitt eget selskap. Til tross for at pepperkakedeigen like gjerne kunne ha vært smuldredeig, fikk jeg da laget noen fine pepperkaker. Jeg er fornøyd med mine første hjemmelagde pepperkaker!

Pepperkaker in the making!

Hurra! 

Om en halvtime må jeg stikke på jobb. Siste kveldsvakt for uken, og i morgen drar jeg nok en gang hjem igjen! Flere slektninger kommer også på besøk, og jeg gleder meg til å se alle sammen igjen!

Jeg ønsker dere alle en vidunderlig helg!
- Bella.


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Kom til Jesus!

MUNTLIG EKSAMEN!