Kveldshilsen.

Øynene svir og dagen har vært lang, men likevel får jeg meg til å skrive et lite innlegg her på bloggen. Selv om jeg hadde kveldsvakt i praksis i dag, satte jeg meg på lesesalen kl. 7 i morges og rakk 4-5 timers skolearbeid før vakten. Da klokken var rundt 18-tiden var øynene så tunge at jeg var nødt til å drikke et par kopper kaffe - selvfølgelig med mye melk og sukker, hehe. Jeg merket jeg faktisk kviknet litt til utover kvelden!

Praksisen min i psykisk helse er utrolig spennende og lærerikt, og jeg trives så godt hvor jeg er! Jeg føler jeg kan se tilbake på ting jeg har mestret i etterkant av praksisvakten, og jeg får ofte gode tilbakemeldinger fra de jeg jobber sammen med i løpet av vakten. På torsdag skal jeg og ei annen holde et fremlegg på skolen, og jeg ser egentlig litt frem til det! Hvis vi får jobbet godt i morgen, tror jeg vi vil få en fin presentasjon som kan være lærerik for de andre studentene i gruppen vår.

Øyeblikksbilde.

Så får jeg vel komme meg i seng. Det er jo allerede dagvakt i morgen! Takk for en fin dag.
- Bella.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!