Godt selskap i Bløten.

Kvelden har gått med til (umotivert) eksamensarbeid. Men jeg har jo fått skrevet noe mer, og da er det ekstra hyggelig at Oddo uoppfordret roser meg og sier han syns jeg skriver ordentlig og grundig! Jeg er heldigvis kommet godt i gang med hjemmeeksamenen, så jeg føler jeg ligger greit an i forhold til fristen. Men det er eksamenen deretter jeg bekymrer meg mest for. Det vil jeg likevel ikke tenke på nå. Nå vil jeg tenke på hvor koselig jeg syns det er å ha så godt selskap i Bløten!

Bløten og meg, da!

En god støtte på litt ensomme dager.

På tide å komme i gang med kveldsstellet og få noen timers søvn før siste vakt i praksis for denne uken. God kveld, verden!
- Bella.

Kommentarer

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!