Dagens gullkorn!

Ønsket bare å slenge på dagens gullkorn og latterkick! Jammen var det gøy å le hjertelig igjen!

André: Jeg er så kvalmen.
Meg: Dere legger på -e eller -en i ordene deres!
André: Ja det stemmer jo det! Akkurat som "sliten"....nei, vent litt...


Vi er jo litt søte, da.

I dag hadde jeg midtvurdering i praksis (gosh, tiden går fort!), og det gikk veldig fint! Faktisk så følte jeg det gikk bedre enn forventet! Praksisveileder har gjort meg trygg på at hun er fornøyd med alt jeg får utrettet i praksis, og lærerveileder virket imponert over fremlegget jeg hadde forrige uke, samt ukeplan og refleksjonsnotat jeg har innlevert. Det gleder jo min lille sjel!

Det har blitt litt sene kvelder i det siste, så jeg tenker jeg finner sengen (klokken er 20:56, og jeg er strålende fornøyd med at jeg klarer å komme i seng så tidlig!). God natt, verden!

- Bella.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!