Møte dagen slik som den kommer.

"Vinsjan på kaia" av DDE spilles av kjøkkenet. Det kommer fra sommeralbumet som jeg har satt sammen denne sommeren. DDE har vært populær her på gården denne ferien. Jeg sitter her og ser på gutten min som varmer opp restene fra den deilige middagen i går. Det er jeg nødt til å diske opp med når jeg stikker tilbake til Oslo igjen. I dag er det grått og ruskende i været, men heldigvis opphold da Oddo og jeg gikk ut for en tur. Jeg merker dagen preges av at Oddo snart skal dra. Samtidig som det er vemodig, har jeg en trang til å utføre mest mulig av dagen. Dette er jo den siste hele dagen sammen, så jeg hadde så mange planer som jeg hadde skrevet ned og greier! Men så fant jeg ut at det eneste som var viktig var å bare la dagen komme som den kommer, og møte den sammen med ham. Greit, så får vi ikke utrettet alt, men er det ikke det at vi to har det bra sammen som teller? I think so.

Nå er det tid for middag! Mm, det kommer til å bli helt nydelig.

- Bella.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Filmstjerne for én dag!

Mammas 60-årdag!