Gledesutbrudd!

God morgen, kjære lesere! For et nydelig vær det er i dag; blå himmel, sol og varme....det gjenspeiler jo perfekt hvordan jeg har det på innsiden! Og det ikke bare hvordan jeg har det akkurat denne formiddagen, men også for tiden! Jeg har det fantastisk! Våren blomstrer, livet blomstrer, jeg blomstrer.. Etter en tøff høst og en hektisk vinter, viser det seg at alt will be paid off! Nå er sommeren like rundt hjørnet, og livet smiler til meg!

Nå skal jeg ut på en liten joggetur i Frognerparken! Jeg har faktisk løpeavtaler med noen fine mennesker i tiden fremover - you heard me! - så jeg er helt nødt til å bygge opp igjen utholdenhetsformen min som praksis- og eksamensperioden stjal fra meg. Det er på tide å legge meg i hardtrening nå før sommer og operasjon, og jeg merker jeg gleder meg til å komme ordentlig i gang med trening igjen!

Herlighet, jeg er jo faktisk bare omgitt av flotte mennesker! Jeg føler meg så takknemlig, lykkelig og velsignet! Jeg hadde egentlig ikke noe mer å tilføye, jeg ville bare si det, hehe. Gleden bruser fra et sted dypt inne i meg, og siden jeg befinner meg alene her på hybelen med "ikke-så-altfor-lydtette" vegger rundt meg, får jeg ta det ut her på bloggen! Livet viser seg fra sin beste side, går det virkelig an å ha det så bra som jeg har det nå?! Jeg er virkelig et stk. heldig jente!

På tide å løpe! Merker det er litt lenge siden jeg har løpt ute nå - hvilken vei må jeg egentlig ta for å komme til Frognerparken igjen? Neidaa, jeg har vel en viss peiling....tror jeg. Jeg får bare finne en vei, det viktigste er jo ikke hvor jeg jogger, bare at jeg jogger! Vi skrives senere - hvis jeg finner veien tilbake til hybelen, hehe!

- Bella.

"Happiness often sneaks in through a door you didn't know you left open." - John Barrymore.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!