Oppsummering september 2013.

Månedens høydepunkt: Vendepunktet og det å kunne både føle meg som og å være en del av Kor Major.

Månedens nedtur: Da jeg nok en gang åpnet døren til kinosalen for å slippe inn alle de "bråkete" gjestene.

Månedens komplimenter:
"Du har vært veldig flink denne helgen, Anabel."

"Bra jobba i helgen, dere har vært flinke!"


"Jøss, hvordan husker du alt du har lest?"

"Jeg må si jeg digger håret ditt! Kan jeg få ta på det?"

Månedens latterkick: Ved lunsjbordet sammen med Kor Majorere i øvingshelgen. Helt irrelevant hva vi lo av; det var helt fantastisk å le så godt igjen!

Jeg har dilla på: Å finne balansen.

Månedens mest spilte låter: Tror jeg gjør om denne til "Månedens beste låt", siden jeg uansett hører mest på Yiruma-låtene under lekselesingen. Månedens beste låt må være ... eh... "Wait here" av Yiruma, hehe.

Månedens mest leste blogginnlegg: "Vinn på minuttet!"

Månedens bilde:

Kenneth og meg på MOT-stand i Bekkestua! På kvelden
dro jeg en tur hjem til familie og slekt. For en nydelig dag!


- Bella.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Filmstjerne for én dag!

Mammas 60-årdag!