SoundCloud!

Folkens, jeg har funnet noe så FANTASTISK bra på nettet nå!! Det er som om en helt ny verden åpnet seg for meg!


Det begynte i går; Iselin, ei veldig god venninne av meg, skulle vise meg en sang på nettet, noe som førte til at jeg måtte opprette meg en konto på SoundCloud. Resten av gårsdagen glemte jeg alt med denne kontoen og SoundCloud da vi så på filmen "Minotaur" sammen + med mamma. Har du ikke sett den, bør du IALLFALL ikke ta deg bryet med å se den! Seriøst; jeg ble faktisk bare så nedbrutt og lei meg av hele filmen. Hva skjer egentlig med dårlige filmer denne ferien?!

Uansett, det var ikke hovedpoenget i dette innlegget. I dag fikk jeg studert nærmere hva SoundCloud var for noe, og det var da jeg oppdaget at dette er en side hvor jeg kan legge ut egne lydfiler for at andre - derav DU - kan høre på dem fra kontoen min! Altså, f. eks de lydfilene jeg har sunget inn alene på folkehøyskolen eller i det private studioet i duett med Analin!

Hvis det er interesse for det, kan du finne profilen min med disse sangene ved å trykke på linken under. Og nei; du trenger ikke en egen konto for å høre på dem!


FORHÅNDSINFORMASJON:
Spilt inn i studio sammen med Analin 19.02.2011:
- I Will Survive
- In The Light
- Broken Strings

Spilt inn på Haugetun folkehøyskole året 11/12:

- Time After Time
- Who Am I
- White Flag
- My Grown-up Christmas List

Så, hva syns du?


- Bella¤

Kommentarer

  1. Tusen takk, Annis!! Det varmer, altså!:) Jeg gleder meg til å være mye sammen med deg i neste uke<3

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!