Oppsummering juni 2012

Månedens høydepunkt: Å trene på ELIXIA i Hønefoss igjen!

Månedens nedtur:
Den forferdelige kjedsomheten.

Beste komplimenter jeg fikk:

"Jeg er både stolt og rørt over hvor mye du har utviklet det i denne tiden du har vært her."

"Så flink du er!"


"Hyggelig å høre fra deg igjen, og kjempefint å høre at du har det så bra. Det fortjener du. Årets solstråle passer deg fint synes jeg. Tror du må være en av verdens snilleste mennesker."
"Du høres så smart ut!"

"Åh, du passer jo så godt til jobben!"

"Jeg syntes det var synd at ikke du og Analin sang en sang sammen, for det var det jeg hadde gledet meg mest til."

Månedens ord: Vi har jo ikke "Dagens Ord" lenger siden fhs-året er over, men Anne-Kjersti sa noe veldig klokt da jeg serverte i Bendiks konfirmasjon:

"Vi hadde en gang et helt perfekt gulv uten noen riper. Det ble til at vi nesten var redde for å tråkke der for å ødelegge det perfekte. Men plutselig, da jeg skulle flytte et bord, kom det en ripe i gulvet. Likevel var det bare en lettelse, for da var ikke gulvet perfekt lenger, det var ikke så farlig å gjøre noe galt her og vi kunne ha et mer rolig forhold til dette rommet. Slik tror jeg også det er med mennesker også. Vi må tørre å ikke være perfekte og være mindre høytidelige selv. Da er det enklere å forholde seg til hverandre."

Vel, Anne-Kjersti fortalte dette bedre, men jeg håper hovedpoenget kom frem. Jeg kunne iallfall hatt en del å lære herifra.

Månedens modigste hendelse: Da jeg kjørte til Mjøndalen alene - og fant frem! - for å se på konserten til Kris!

Månedens latterkick: Jeg husker mamma, Analin og jeg fikk et major latteranfall en gang vi spilte Ligretto på verandaen. Plutselig, i spillets store hete, mestrer jeg å falle baklengs av stolen mens jeg er fullt konsentrert i spillet, og vi alle sammen lo så både magekrampen og tårene fant oss!!

Jeg lo også veldig godt da Gyda kom på overnattingsbesøk en gang. Da vi oppdaterte hverandre i hverandres liv på folkehøyskolene vi hadde gått på, kom det frem hvordan jeg klarte å gi meg selv "skolearbeid" selv når det er meningen å ta et pauseår. De kom med de herligste kommentarer som var så genialt latterlige at vi alle tre lo så vi knakk sammen, hehe. Det var så moro!

Jeg har dilla på: Tv-serien "Make it or break it"!

Månedens mest spilte låt: "What makes you beautiful" av One Direction.

Månedens mest leste blogginnlegg: I fjor skrev jeg et innlegg om hvordan min muntlige eksamen i 'idrett og samfunn' gikk. Da årets eksamener var i gang, så jeg at det var ufattelig mange som hadde søkt på type "eksamen i idrett og samfunn" og dermed kommet frem til mitt blogginnlegg. Dette kommer nok til å gjenta seg hvert eneste år. Du kan lese blogginnlegget her: "MUNTLIG EKSAMEN!"

- Bella¤

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Kom til Jesus!