Hei igjen!

Nå begynner det å bli en stund siden sist jeg har skrevet! Jeg har egentlig ikke hatt så god tid til å sette meg ned å skrive et blogginnlegg. Men nå er det på tide at jeg får gjort det. Jeg skylder mine stakkars tre følgere det, hehe...

I dag har jeg hatt skoleårets første "store" prøve - i fransk! Grunnen til at jeg tar den i hermetegn, er at den var ikke så vanskelig som jeg hadde forestilt meg. Det blir nok verre med matteprøven til fredag!

I dag tok jeg også personlig rekord i benkpress! Ikke på hvor mange kilo jeg løftet, men repitisjoner: Jeg løftet 40 kg - 7 repitisjoner UTEN hjelp (deretter tok jeg 3 med hjelp)! Målet mitt er å nå 50 kg på 3 rt (makser på 3 repitisjoner) innen jeg er ferdig med vgs. Da løfter jeg faktisk omtrent min egen kroppsvekt!

I går sang Analin og jeg på et foreldremøte i Åmot Kirke ved Åmot-presten. Det var foreldrene til de konfirmantene Analin og jeg skal være ledere for på helgens konfirmantleir. Vi sang den kjente 'In The Light', og sangen Analin og jeg har skrevet selv; 'He Will Forever Last'. Det er faktisk første gang vi har opptrådt med denne sangen. Det gikk vel bra, i følge tilbakemeldingene vi fikk fra foreldrene. Det hjelper utrolig å få slik respons. Jeg tar meg veldig nær av det folk sier til meg (både på det gode og på det vonde).

De siste dagene har jeg også fått mer søvn enn jeg har noen gang har pleid å få på skoledager - jeg har nå opp til 7-8 timers søvn hver natt (med unntak i går, pga sangjobben som varte litt lenger enn forventet...), noe som er veldig bra til å være meg! Jeg går i gang med lekser etter å ha spist middag og jobber effektivt (som menes uten å ha internettet, TV'en eller andre distraherende midler rundt meg). Dette har ført til at jeg føler meg mer opplagt, både på skolen og hjemme, og at jeg trives bedre med meg selv! Jeg håper jeg klarer å fortsette med dette.

Ang. det med bytting av topp- til breddeidrett, skal jeg ikke ha møtet før i morgen. Det har blitt byttet frem og tilbake, men jeg håper å satse på at det blir i morgen. Ønsk meg lykke til!

Nå får jeg vel komme i gang med litt mer lekser før jeg legger meg. I det siste har jeg begynt å gjøre lekser ute på verandaen! Det startet egentlig med at siden Analin hadde på full musikk på rommet sitt, noe som hørtes godt inn til rommet mitt, måtte jeg flytte meg for å tilstrekkelig konsentrasjon. For de som kjenner meg godt, vet at jeg trenger full stillhet for å få gjort skolearbeid. Og siden mamma og pappa kaprer overetasjen, var det ikke andre steder enn verandaen som passet for meg. Og siden har jeg sittet her - det er riktig nok ganske koselig sted å gjøre lekser, hvis man kler på seg godt nok. Lurer på hvor jeg må sitte når vinteren kommer...

Jeg har heller ikke rotet meg til å skaffe meg en jobb enda. Hittil ser det ikke ut til at jeg har tid - men jeg skal nok klare å sette det inn på planen - jeg trenger virkelig penger, hehe!

Vi snakkes senere, folks! Jeg skal prøve å bli flinkere til å skrive oftere.
Take care!
- Bella

"In the end, it's not going to matter how many breaths you took, but how many moments took your breath away"

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!