"Minnerike innlegg"-siden er oppdatert!

Jeg tenkte jeg bare skulle si at jeg har oppdatert siden "Minnerike innlegg" - et arkiv hvor jeg har puttet innleggene jeg har skrevet opp gjennom årene som jeg syns er verdt å ta vare på. Jeg har satt dem i kategorier, så det skal bli mer oversiktlig. Du kan finne siden ved å trykke HER. Velkommen inn i min rike livsverden av opplevelser, erfaringer, tanker og følelser!

Kan også fortelle at jeg har spilt inn sangen "Uptown Girl" på Smule - lytt gjerne til den under:
Uptown Girl - Bella

Nå skal jeg straks på kveldsvakt som innledning til arbeidshelgen som venter meg. Ønsker dere alle en riktig fin helg!

Øyeblikksbilde.


- Bella

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Filmstjerne for én dag!

Mammas 60-årdag!