30 år!!! Og TRE dager til innleveringsfristen av masteroppgaven!

Hipp hurra for meg!! Skrev jeg virkelig det?! JA, det må være lov å være litt selvsentrert når man fyller 30 år!

Masteroppgaven måtte likevel få sitt rettmessige fokus av dagen, men den er egentlig så godt som innleveringsklar nå! Jeg tror jeg faktisk kunne ha levert den i dag, men jeg vil bare lese gjennom hele den 99-siders lange masteroppgaven (!!) om igjen, og se over de formelle strukturene for oppgaven for å forsikre meg om at alt er riktig. Men jeg har helgen på meg, så det skal gå helt fint! Ellers overrasket Linnie med deilige bakstvarer på døren på morgenen (hallo, det var skikkelig koselig!!), Oddo overrasket meg med en tur til Hotel Bristol med en deilig Afternoon tea, og så bar det på kino med gode venner på kvelden! Jammen er jeg heldig som har så mange flotte mennersker rundt meg!

Stas med Afternoon tea!

Så var 30-årene i gang, og voksenlivet blir mer reelt og seriøst. Flere sider av meg selv skal utforskes - vil jeg mestre det som livet nå vil forvente av meg? Jeg støtter meg til at Gud leder meg på den veien Han har valgt seg ut for meg, og med den støtten blir det plutselig litt mer overkommelig å være meg. Jeg kjenner på at det er et spennende tiår som venter, og jeg er spent på hva som kommer meg i møte!

Alt godt!
- Bella

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Filmstjerne for én dag!

Mammas 60-årdag!