Et skritt nærmere juleferie!

Etter en heftig desember med en intensiv eksamensperiode og omfattende NSD-søknad til masteroppgaven som jeg fikk levert i kveld, kan jeg endelig si meg ferdig med nok et semester på diakonistudiet! Nå gjenstår det bare tre dagvakter på rappen før jeg kan ta en sårt og etterlengtet juleferie!

Så kom jeg til å tenke på at det er nøyaktig ti år siden jeg spilte inn denne sangen på folkehøyskolen (vedlagt nederst i innlegget). Jammen har mye skjedd på ti år! Noe av det jeg er mest takknemlig og glad for på disse ti årene er alle menneskene som jeg har fått gleden av å bli kjent med, som på hver sine måter har satt sine spor i livet mitt. Jammen er det et privilegium å kunne være glad i et annet menneske. 

Et stk. glad, men sliten Bella.

Jeg ønsker dere en velsignet og fredfull jul!
Varm julehilsen fra Bella.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!