Oppsummering februar 2019.


Månedens høydepunkt: Å få muligheten til å være korist i et ordentlig rockeband! Vi skal ha sceneopptreden tre ganger i løpet av våren, deriblant førstkommende torsdag!

Månedens nedtur: Uken det var vinterferie i Oslo. Jeg var konstant sliten og stresset over alt som måtte gjøres.

Månedens latterkick: Det har vært særdeles få av dem i februar, men jeg kan huske at jeg lo hjertelig da jeg spilte Super Mario Bros på Wii U med Stig, Linnie og Oddo. Vel, med kun tre kontroller som funker, var det de tre som spilte mens jeg så på. De er så herlige i deres samarbeid - eller fiendskap, hehe. Det er ekstra gøy i den verdenen hvor Yoshi er med, og denne gangen var det Oddo som ble offer for Stigs og Linnies Yoshi. 

Månedens stolteste øyeblikk: At jeg kom meg gjennom vinterferieuken med all dens belastning. Da var jeg stolt av meg selv!

Månedens komplimenter:
"Jeg tror du vil gjøre en strålende karriere, Anabel."

"Hvis du tar til deg like mye kunnskap hver dag, kommer jeg snart til å bli arbeidsledig."

"Jeg syns håret ditt er stilig!"

"Men du er flink til å formidle tekst. Det er ikke alle som er like flinke på det."

Jeg har dilla på: Å prestere godt på alle områder i livet.

Månedens bilde:

Jeg ble passe fornøyd med leilighetens interiør før de siste visningene! En stor takk til mamma og pappa, dette hadde jeg ikke klart uten dere! Jeg er sikker på at det er dette som fikk Oddo til å klare å selge leiligheten.

- Bella.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Filmstjerne for én dag!

Mammas 60-årdag!