Første opptreden med Frans Krans!

Hei og hopp, jeg føler meg topp! ....og ganske sliten!

Dagen begynte med å delta på kontraktsmøte for underskriving av salg av denne leiligheten som Oddo eier. Siden ikke jeg er medeier av leiligheten, var jeg kun med som støtte for Oddo. Det var et greit og informativt møte. Deretter stakk jeg videre ned til byen for en ny time med fysioterapeuten min Henrik. Han masserte fortsatt leggen hvor jeg har hatt strekk, samt litt i låret hvor jeg har kjent stivhet de siste øktene. Det gikk veldig greit. Fysioterapeuten min fortalte at jeg skulle komme på en ny time om halvannen måned, og ta en vurdering om det ble den siste timen. Det føles så rart, så skummelt. Det gir meg så god trygghet å ha Henrik som en støtte gjennom livet mitt med all dets knehistorikk og -problematikk. Er jeg virkelig klar for å ikke bli fulgt opp lenger?

Deretter var det klart for dagens store begivenhet: å synge med rockebandet jeg har blitt korist i - på John Dee!!! Rockebandet heter Frans Krans, og vi skulle opptre på Emergenza Festival, en slags turnering.  Vi deltok kun for scenemoro, og om vi kom videre var det bare stas. Jeg har også fått mer og mer sansen for låtene, til tross for ganske drøye sangtekster, hehe. Oddo syns det er sååå gøy at jeg har blitt med i et slikt band, for tekstene er så ulikt meg! Men det fins mange farger av Bella! Her får dere et innblikk i en ny farge!

Et raskt bildedryss fra kvelden:

Snart klare!

Scenen!

Linnie og jeg kledde oss helt likt!

Fransk stil på bandet!

Er vi ikke stilige?!

Bedtime! God natt, verden.
- Bella.


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Filmstjerne for én dag!

Mammas 60-årdag!