Høstkonsert med Kor Major '18!

Etter en hektisk uke, merker jeg at sinnet er slitent og hodet er tappet. Likevel er kroppen min fylt med mye positiv energi, og jeg har blitt beriket med mange gode opplevelser! Jeg er virkelig så takknemlig for alt jeg får muligheten til å være en del av.

I kveld hadde koret mitt årets høstkonsert! Et fullspekket repertoar fylt med nostalgiske barnetv-sanger, fengende gospellåter og flott popmusikk. Vi har øvd hele sensommeren og høsten til denne konserten, og det var virkelig helt fantastisk å vise en fullsatt kirke hva vi har lagt vår innsats i under dette semesteret! For dette er noe jeg virkelig er stolt av. Til min store glede kom mine kjære familie, gode tante og nære venninne for å høre på, og de kapret første benkerad som de vanligvis gjør. I tillegg kom gamle kormedlemmer, og det var så koselig å hilse på dem igjen! Andreas og Charlotte tok også turen innom, og det er alltid like hyggelig å være med dem! Andreas fortalte at han syns jeg var den som smilte mest under konserten, og det var en skikkelig hyggelig tilbakemelding! Oddo fortalte også at det så virkelig ut som om jeg koste meg under konserten, og at jeg strålte slik som jeg alltid pleide å gjøre. For noen hyggelige tilbakemeldinger! De skal jeg ta vare på og bevare i hjertet mitt.

Husk å verdsette hverandre, den tiden du har, og ikke minst deg selv. God natt, kjære verden! 

Øyeblikksbilde.

Beste hilsen,
- Bella

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!