MUF med Johanna!

På lørdag hadde jeg en helt fantastisk kveld! Jeg skulle på MUF (Misjonssalen Ung Fellesskap) sammen med gode Johanna! Johanna er ei utrolig skjønn og sprudlende sykepleierkollega som jeg har, og jeg føler meg så heldig og beæret som har blitt kjent med henne! Vi møttes på Majorstuen og ordnet et par ting før samlingen begynte kl. 19:30.

Det har blitt en stund siden forrige gang jeg var på et kristent møte. Aller først kjente jeg på hvor godt det gjorde meg å komme tilbake, og hvilken styrke jeg ble fylt med av Hans godhet og varme. Under samlingen fikk vi også fem minutter i stillhet som vi kunne bruke sammen med Gud. Jeg brukte tiden på å reflektere over mitt forhold til Gud, livet mitt, valgene jeg har tatt, og alle velsignelser Gud har gitt meg. En voldsom strøm av sterke følelser blusset opp inni meg, og tårene presset seg på i øyekroken. Jeg følte meg hjemme, og jeg følte meg ledet inn på riktig vei. Hvorfor er jeg ikke oftere med i slike samlinger når jeg merker hvor godt det gjør meg? Det blir galt å skylde på tiden, for tiden er der alltid, og den er alltid konstant. Det er hva jeg velger å prioritere med den tiden jeg har fått tildelt, som gjelder. 

Etter møtet ble jeg invitert hjem til lillesøsteren til Johanna, og vi ble en god gjeng på fire. Utrolig hyggelig, og jeg trivdes så godt i deres selskap! Jeg var til og med litt aktiv i samtalene! For noen flotte mennesker. Johanna tok følge med meg tilbake til Majorstuen, og jeg fikk en god klem av henne før vi begynte på hver våre hjemreiser. Dette er noe jeg virkelig ønsker å gjenta, og Johanna er en jeg har lyst til å bli bedre kjent med! Dette er noe jeg vil prioritere i livet mitt. Siden jeg ikke har mulighet til å bli med på MUF på lørdag, tenkte jeg å dra på Suppe og messe i Majorstuen kirke på torsdag. Jeg merker jeg gleder meg allerede!

På vei hjem igjen! Uklart og kjedelig bilde, men det var det eneste jeg tok fra den kvelden.

Jeg ønsker dere en velsignet og god uke!
- Bella.

Kommentarer

  1. Så utrolig koselig å lese, du er fin! :) Det er både fint og viktig å prioritere tid på det som gjør deg godt og bra, sånn inni deg. (og også å prioritere tiden sammen med mennesker som gjør deg godt!)
    Btw, så fiiiin kåpe!

    SvarSlett
    Svar
    1. Åh, tusen takk, Twinnie! Ja, jeg merker hvor viktig det er med den prioriteringen! :) Da gjelder det å finne disse prioriteringene, og heldigvis vet jeg om mye i livet mitt som er med på å bygge meg opp!

      Slett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!