Syk.

Rommet mitt er et mess. Hodet mitt kunne ha følt seg bedre. Lydene blir ti ganger forsterket i hodet mitt. Det gjør vondt å hoste fordi magemusklene har blitt støle etter de siste dagenes hosteanfall. Så ja, da var det omsider tid for at Bella skulle dra på seg en aldri så liten sykdom.

Det hele begynte svakt på lørdag. Det var akkurat som om jeg hadde en liten støvdott i halsen som jeg ikke klarte å hoste opp. Jeg hostet til jeg brakk meg, og kastet til og med opp i håp om at det skulle hjelpe. Det gjorde det ikke. På søndag var jeg sliten og matt, og kroppstemperaturen begynte å stige til en subfebril sone. Mandag nådde jeg klimaks, og jeg var sengeliggende hele dagen med 38,7 grader feber, og 39,2 grader på det verste. Jeg følte meg elendig, men heldigvis hadde jeg André. Han kom til meg etter jobb og etter korøvelsen, og handlet inn matvarer til meg og passet på at jeg hadde det bra. Han har vært gull verdt for meg! Så omtenksom og god hele veien, hva skulle jeg ha gjort uten ham?

I dag føler jeg meg heldigvis bedre. Jeg har gått ned til subfebril sone igjen, og har dermed orket å ta en dusj, samt at jeg har fått matlysten litt mer tilbake. I tillegg føler jeg meg noe kvikkere, og det har vært deilig. Nå tenkte jeg å sette på en film mens jeg koser meg med en kryddersterk suppe André anbefalte meg å spise nå mens jeg er syk. Så kommer André en liten tur til meg på kvelden igjen. Det er jammen meg ikke så verst å være syk likevel - så lenge man har en André i livet sitt.

Øyeblikksbilde.

- Bella.

Kommentarer

  1. Det er bare fint å kunne stelle med deg! Beklager at jeg ikke kunne komme idag :(

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!